بروزرسانی Whatsapp با طراحی فوق العاده :: ترفند دان ...

ترفند دان ...

بهترین سایت ترفند ، آموزش و اخبار آی تی

ترفند دان ...

بهترین سایت ترفند ، آموزش و اخبار آی تی

AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان
آخرین نظرات
نویسندگان
AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان
  • ۱
  • ۰

برخلاف سال‌ها فعالیت بی‌سروصدای واتس‌اپ، در ماه‌های اخیر اخبار متنوعی را درباره‌‌ی این اپلیکیشن پیام‌رسان شاهد بوده‌ایم. چند وقت پیش بود که فیسبوک اقدام به اضافه کردن گزینه‌ی “اشتراک‌گذاری با واتس‌اپ” در نسخه‌ی بتای اپلیکیشن خود کرد که به نوعی شروع ادغام توانایی‌های این دو نرم‌افزار با یکدیگر به حساب می‌آمد. امروز نیز در بروزرسانی جدیدی که با شماره ی ۲٫۱۲٫۳۴ برای نسخه‌ی اندروید واتس‌اپ منتشر شده است، این اپلیکیشن بعد از مدت‌ها انتظار، به طراحی متریال پیوسته و ظاهر جدید و متفاوتی را به خود اختصاص داده است.

whatsappmaterial images www.itafzar.net 01 بروزرسانی Whatsapp با طراحی فوق العاده

.

در تست انجام شده علاوه بر ظاهر متریال، شاهد انیمیشن‌های جدید و تغییراتی در ظاهر کاربری برنامه نیز بودیم که این ویژگی‌ها در کنار هم، یک اپلیکیشن زیباتر و دلنشین‌تر از پیام‌رسان محبوب واتس‌اپ به وجود آورده‌اند. برای کاربرانی که قابلیت تماس صوتی برای آن‌ها فعال نشده بود نیز این بروزرسانی یک خبر خوب خواهد بود چراکه این امکان به صورت پیش‌فرض در این نسخه گنجانده شده است.

تا زمان نگارش این پست هنوز صفحه‌ی پلی‌استور این برنامه بروز نشده و این بروزرسانی جدید، تنها از طریق سایت رسمی واتس‌اپ قابل دریافت است. تا زمانی که این بروزرسانی به پلی‌استور گوگل نیز وارد شود می‌توانید از طریق این لینک و مستقیما از طریق وب‌سایت رسمی واتس‌اپ آن را دانلود کنید.

  • ۹۴/۰۱/۳۱
  • حسین حسینی

whats app

whatsapp

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی