بایگانی شهریور ۱۳۹۴ :: ترفند دان ...

ترفند دان ...

بهترین سایت ترفند ، آموزش و اخبار آی تی

ترفند دان ...

بهترین سایت ترفند ، آموزش و اخبار آی تی

AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان
آخرین نظرات
نویسندگان
AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۱
  • ۰

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی می باشد که کاربران آن میتوانند تصاویر و ویدیوهای خود را در این شبکه به اشتراک بگذارند.نسخه اندروید این شبکه اجتماعی بین ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تا ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ بار توسط کاربران دنیا نصب شده که این نشان از محبوبیت بالای این شبکه و برنامه اندرویدی آن دارد.

اما در صورتی که مایل نیستید در اینستاگرام حضور داشته باشید، می توانید با کمک این مطلب، اکانت اینستاگرام خود را به صورت کامل حذف کنید.

 

نکات مهم در مورد حذف اکانت اینستاگرام:

bolet bg آموزش پاک کردن اکانت اینستاگرام پس از حذف اکانت، شخص دیگری نمی تواند صاحب آن اکانت (نام کاربری) شود.به زبان ساده تر شما پس از اینکه اکانت خود را حذف نمودید، شخص دیگری نمی تواند نام کاربری حذف شده را دوباره ثبت کند.

bolet bg آموزش پاک کردن اکانت اینستاگرام با حذف اکانت تمامی اطلاعات شما از قبیل: تصاویر، ویدئوها، کامنت‌ها، لایک‌ها، دوستان، دنبال کنندگان و … به صورت کامل از روی دیتابیس اینستاگرام حذف خواهد شد.

  بقیه در ادامه مطلب ...

  • حسین حسینی
  • ۱
  • ۰

یکی از قسمت های ویندوز ۱۰ که نسبت به نسخه ی پیشین خود یعنی ویندوز ۸ تغییرات زیادی داشته است، قسمت استارت این سیستم عامل می باشد.در صورتی که هنگام کار با استارت منو (Start Menu) جدید ویندوز ۱۰ چندان احساس راحتی نمیکنید و ترجیح می دهید از استارت منو دوست داشتنی ویندوز ۷ استفاده کنید، با ترفندها در ادامه این مطلب همراه باشید.

تغییر استارت منو ویندوز ۱۰ به ویندوز ۷ با استفاده از برنامه classicshell امکان پذیز است و شما کافیست با مراجعه به.این لینک آخرین نسخه از این برنامه را دانلود و نصب نمایید.

پس از نصب برنامه استارت منو ویندوز ۱۰ شما به صورت خودکار تغییر خواهد یافت!

همچنین این برنامه دارای چند پوسته و حالت برای استارت منو ویندوز ۱۰ میباشد که با مراجعه به تنظیمات آن می توانید از آن ها استفاده کنید.

windows 7 start menu for win10 www.itafzar.net 01 ترفند استفاده از استارت ویندوز ۷ در ویندوز ۱۰

نکته: برای بازگشت به استارت منو پیشفرض ویندوز ۱۰ کافیست این برنامه را حذف کنید!

  • حسین حسینی
  • ۱
  • ۰

در مطلب "چگونه لپ تاپ خود را به یک مودم وای فای تبدیل کنیم؟" در مورد اشتراک گذاری اینترنت لپ تاپ توسط شبکه ی بیسیم Wi-Fi و با استفاده از نرم افزار Virtual Router توضیحاتی را ارائه دادیم.اما به علت کار نکردن نرم افزار بر روی لپ تاپ برخی از کاربران تصمیم گرفتیم تا اشتراک گذاری اینترنت توسط Wi-Fi را با استفاده از نرم افزار Mhotspot و در سیستم عامل های اندروید و ویندوز نیز آموزش دهیم.

 

  • حسین حسینی
  • ۱
  • ۰

در ios 8 کاربر قادر است که تصاویر موجود بر روی گوشی خود را مخفی کند. بدین معنی که تصویر مخفی شده دیگر در قسمت Photos نمایش داده نشود، اما در حافظه دستگاه باقی بماند.

 

۱- به برنامه Photos گوشی مراجعه کنید.
۲- انگشت خود را بر روی عکسی که میخواهید مخفی کنید نگه دارید.

۳-با انجام مرحله بالا، پنجره کوچکی باز می‌شود که بر روی آن دو گزینه وجود دارد.
برای مخفی کردن تصویر گزینه Hide را لمس کنید.

۴- در مرحله بعدی یک پنجره بزرگ دیگری باز می‌شود که چنین پیامی دارد: از این لحظه تصویر مورد نظر شما مخفی خواهد شد، این درحالی است که همچنان در آلبوم شما موجود است.

با لمس دکمه Hide Photo تصویر مورد نظر مخفی خواهد شد.

Hide Images in Photos www.itafzar.net 011 ترفند پنهان کردن تصاویر در iOS 8

.

اما می‌توانید این تصویر مخفی شده را در آلبومی به نام Hidden پیدا کرده و با نگه داشتن انگشت بر روی آن، تصویر را از حالت مخفی خارج نمایید.

  • حسین حسینی