درباره امکانات ویندوز ۱۰ :: ترفند دان ...

ترفند دان ...

بهترین سایت ترفند ، آموزش و اخبار آی تی

ترفند دان ...

بهترین سایت ترفند ، آموزش و اخبار آی تی

AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان
آخرین نظرات
نویسندگان
AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان
  • ۱
  • ۰

یکی از خبرهایی عجیبی که به تازگی از کمپانی مایکروسافت بیرون آمده است مربوط می‌شود به قابلیت ویندوز ۱۰ در اجرای برنامه‌های سیستم‌عامل‌های رقیبش یعنی اندروید و iOS که سبب می‌شود تا شعار مایکروسافت در مورد فضای باز ویندوز ۱۰ کاملاً نمود عینی پیدا کند. در صورتی که این ماجرا تحقق یابد و کاربران گوشی‌های ویندوزی نیز بتوانند از محصولات و نرم‌افزارهای سایر سیستم‌عامل‌های محبوب مانند اندروید iOS نیز استفاده کنند، دیگر نمی‌توان محدودیتی برای این سیستم‌عامل جدید مایکروسافت در نظر گرفت و باید آن را برای تمام علاقه‌مندان به دنیای گوشی‌های هوشمند، یک انتخاب بی‌نظیر بدانیم.

windows 10 phones 970 80 درباره امکانات ویندوز 10

زمانی که سیستم‌عامل ویندوز فون ۸ و ۸٫۱ برای گوشی‌های هوشمند ویندوزی عرضه شدند، رقیب جدیدی وارد رقابت دوگانه‌ی گوگل و اپل شد که تجربه‌ی بسیار زیادی را در دنیای رایانه‌های شخصی داشت اما در زمینه‌ی گجت‌های همراه و گوشی‌های هوشمند نتوانسته بود موفقیت چندانی را کسب کند. این سیستم‌عامل با وجود اینکه از لحاظ کارایی و بی عیب بودن به راحتی می‌توانست با سایر سیستم‌عامل‌های مطرح رقابت کند، اما نرم افزار جایی بود که به هیچ عنوان نمی‌توانست با اندروید و iOS که تعداد اپلیکیشن‌های آنها میلیونی شده بود، رقابت کند و همین موضوع نیز یکی از دلایل عقب ماندن گوشی‌های ویندوزی بود. حال اگر محدودیت اپلیکیشن‌ها در ویندوز برداشته شود، با سایر ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که دارد می‌تواند رقیبی جدی برای سایر سیستم‌عامل‌ها به خصوص در دنیای گوشی‌های هوشمند باشد.

windows 10 problems درباره امکانات ویندوز 10

  • ۹۴/۰۲/۱۸
  • حسین حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی