آموزش غیرفعال کردن اس ام اس های تبلیغاتی :: ترفند دان ...

ترفند دان ...

بهترین سایت ترفند ، آموزش و اخبار آی تی

ترفند دان ...

بهترین سایت ترفند ، آموزش و اخبار آی تی

AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان
آخرین نظرات
نویسندگان
AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان
  • ۱
  • ۰

در طول چند سال اخیر و با افزایش خدمات اپراتورهای تلفن همراه ، شرکت ها ، سازمان های نوپا و …برای مطرح کردن خود و جذب مشتری از روش تبلیغات به شیوه ی پیامک استفاده می کنند . این روش که آزاردهنده ی بسیاری از کاربران می باشد هم اکنون بسیار رایج شده به طوری که در هر روز به طور میانگین ۳ پیامک تبلیغاتی برای افراد ارسال می گردد .

غیرفعال سازی دریافت اس ام اس تبلیغاتی ایرانسل

برای این منظور کافیست عدد ۲ را به شماره ۵۰۰۵ پیامک بزنید . هزینه ارسال این پیامک کاملاً رایگان است و این سرویس حداکثر در ۴ روز برای شما غیرفعال می شود .

اگر پس از مدت ۴ روز مقرر شده ، این سرویس قطع نشد ، می توانید با سرویس اپراتور ایرانسل به شماره ی ۷۰۰ تماس بگیرید و درخواست خود را بیان کنید .

————————————————————————

غیرفعال سازی دریافت اس ام اس تبلیغاتی همراه اول

برای این منظور کافی است عدد ۱ را به شماره ۸۹۹۹ پیامک بزنید تا این سرویس در ۲۴ ساعت آینده برای شما غیرفعال گردد .

همچنین اگر در ارسال پیامک یا غیرفعال کردن این سرویس به مشکل خوردید ، می توانید با ۰۹۹۹۰ تماس بگیرید و از طریق مکالمه با اپراتور همراه اول مشکل خود را بیان نموده و درخواست لغو این سرویس را بدهید .

هم چنین برای فعالسازی مجدد دریافت اس ام اس تبلیغاتی از همراه اول می توانید عدد ۲ را به ۸۹۹۹ ارسال کنید تا این سرویس دوباره برای شما فعال گردد و پیامک های مختلف تبلیغاتی را دریافت کنید .

  • ۹۴/۰۳/۱۴
  • حسین حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی