بایگانی فروردين ۱۳۹۴ :: ترفند دان ...

ترفند دان ...

بهترین سایت ترفند ، آموزش و اخبار آی تی

ترفند دان ...

بهترین سایت ترفند ، آموزش و اخبار آی تی

AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان
آخرین نظرات
نویسندگان
AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان

۱۷ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۱
  • ۰

واتس اپ!

گمان نمی‌کنم این برنامه پیام‌رسان محبوب که اخیراً امکان تماس را نیز در اختیار کاربرانش قرار داده نیازی به معرفی داشته باشد. پس بی‌مقدمه به سراغ اصل مطلب می‌رویم! در ادامه چند ترفند از واتس اپ را به شما معرفی می‌کنیم که شاید تابه‌حال به چشمتان نیامده باشد و اطلاعی از آن نداشته باشید.

 ترفندهای برنامه واتس آپ

  • چطور یک پیام خصوصی را برای تعداد زیادی از افراد ارسال کنیم؟

 

مسئله حریم شخصی در فضای مجازی و دنیای اینترنت همواره بحثی داغ و به‌روز است. اگرچه برنامه‌هایی مانند واتس اپ و وایبر و… زیاد در این زمینه خوش‌نام نیستند، اما بااین‌حال در این برنامه‌ها نیز می‌توان تا جای ممکن حریم‌ها را حفظ نمود.

تابه‌حال پیامی گروهی دریافت کرده‌اید؟ زمانی که پیامی را برای تعداد زیادی از افراد ارسال می‌کنید، در اصل یک گروه تشکیل می‌دهید که همه می‌توانند اعضای دیگر آن را مشاهده کنند. تصور کنید، پیام تبریک سال نو را برای همکار و دوست و خانواده ارسال می‌کنید و حالا همه همدیگر را در این گروه مشاهده می‌کنند.

بقیه در ادامه مطلب

  • حسین حسینی
  • ۱
  • ۰

وزیر ارتباطات: اختلالات وایبر مربوط به داخل کشور نیست


روزهای آغازین سال ۹۴، کاربران وایبر در حین کار با این اپلیکیشن پیام رسان با اختلالات و مشکلاتی مواجه شدند. عدم اتصال، ارسال نشدن عکس یا ویدیو و عدم برقراری تماس برخی از ایراداتی است که ایرانیان در نوروز امسال با آن سروکار داشتند.

با توجه به اینکه در ایام مذکور، مذاکرات ایران و ۱+۵ در جریان بود، کاربران شبکه های اجتماعی حدس و گمان های مختلفی را در رابطه با این اختلالات مطرح می کردند.

Viber block images www.itafzar.net 01 درباره اختلالات وایبر

این موضوع باعث شد وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست خبری نوروزی خود به این ادعاها واکنش نشان دهد و شایعه «ایجاد اختلال وایبر از داخل کشور» را رد نماید.

محمود واعظی به این سوال که «آیا وایبر به صورت غیر رسمی و به آرامی در کشور، در حال تعطیل شدن است؟» پاسخ داد: درباره وایبر کامنت‌ هایی را در شبکه اجتماعی خود دیدم و لازم است بگویم که این اپلیکیشن نه فیلتر شده و نه تغییری در سرعت و کیفیت آن اتفاق افتاده است.

وزیر ارتباطات با اشاره به این که مشکل های موجود مربوط به خود اپلیکیشن و سرورهای آن است اظهار کرد: در واقع اختلال احتمالی وایبر از سمت ما نیست.

  • حسین حسینی
  • ۱
  • ۰

دستگاه‌های اصلی گوگل شامل: Nexus 5 و Nexus 7 2013 و Nexus 10 و Nexus 7 2012 از سیستم‌عامل اندروید ۵٫۰ موسوم به Lollipop بهره‌مند می‌شوند. همچنین گوشی LG Nexus 4 نیز این نسخه را دریافت خواهد کرد. فایل این نسخه از سیستم‌عامل در اینترنت برای تمامی مدل‌ها به صورت جداگانه در دسترس می‌باشد.

pulldown  android 5 www.itafzar1 عرضه اندروید 5.0 برای خانواده Nexus


لازم به ذکر است که فایل اجرایی این سیستم‌عامل فقط برای نسخه‌های Wi-Fi تبلت های Nexus 7 مدل‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ در دسترس است و دارندگان مدل‌های سیم‌کارت خور، برای دریافت این آپدیت باید کمی صبر کنند. نه تنها خانواده Nexus خبر از عرضه این سیستم‌عامل داده، بلکه ساعاتی پیش، کمپانی‌های Motorola و LG نیز خبر از عرضه این نسخه اندرویدی برای گوشی‌های Moto G 2014 و Moto X 2014 و همچنین G3 داده‌اند.

  • حسین حسینی
  • ۱
  • ۰

برخلاف سال‌ها فعالیت بی‌سروصدای واتس‌اپ، در ماه‌های اخیر اخبار متنوعی را درباره‌‌ی این اپلیکیشن پیام‌رسان شاهد بوده‌ایم. چند وقت پیش بود که فیسبوک اقدام به اضافه کردن گزینه‌ی “اشتراک‌گذاری با واتس‌اپ” در نسخه‌ی بتای اپلیکیشن خود کرد که به نوعی شروع ادغام توانایی‌های این دو نرم‌افزار با یکدیگر به حساب می‌آمد. امروز نیز در بروزرسانی جدیدی که با شماره ی ۲٫۱۲٫۳۴ برای نسخه‌ی اندروید واتس‌اپ منتشر شده است، این اپلیکیشن بعد از مدت‌ها انتظار، به طراحی متریال پیوسته و ظاهر جدید و متفاوتی را به خود اختصاص داده است.

whatsappmaterial images www.itafzar.net 01 بروزرسانی Whatsapp با طراحی فوق العاده

.

در تست انجام شده علاوه بر ظاهر متریال، شاهد انیمیشن‌های جدید و تغییراتی در ظاهر کاربری برنامه نیز بودیم که این ویژگی‌ها در کنار هم، یک اپلیکیشن زیباتر و دلنشین‌تر از پیام‌رسان محبوب واتس‌اپ به وجود آورده‌اند. برای کاربرانی که قابلیت تماس صوتی برای آن‌ها فعال نشده بود نیز این بروزرسانی یک خبر خوب خواهد بود چراکه این امکان به صورت پیش‌فرض در این نسخه گنجانده شده است.

تا زمان نگارش این پست هنوز صفحه‌ی پلی‌استور این برنامه بروز نشده و این بروزرسانی جدید، تنها از طریق سایت رسمی واتس‌اپ قابل دریافت است. تا زمانی که این بروزرسانی به پلی‌استور گوگل نیز وارد شود می‌توانید از طریق این لینک و مستقیما از طریق وب‌سایت رسمی واتس‌اپ آن را دانلود کنید.

  • حسین حسینی
  • ۱
  • ۰

آی تی افزار : وبگردی در بیشتر موارد با کلیک‌های بسیار زیاد همراه است؛ زیرا شما در هر سایتی برای مشاهده‌ متن کامل یک خبر ‌باید روی عنوان آن کلیک کنید و به همین ترتیب از صفحه‌ای به صفحه‌ دیگر بروید و آن‌قدر این کار را انجام دهید تا از وبگردی خسته شده و دست از آن بکشید…

تا به ‌حال به وبگردی بدون کلیک ماوس فکر کرده‌اید؟ به‌نظر شما مشاهده‌ متن کامل اخبار یا حتی مراجعه به لینک‌های موردنظر بدون کلیک روی آنها و بدون باز کردن یک صفحه‌ جدید، چه لذتی خواهد داشت؟ مطمئنا یکی از کمترین نتایج آن، افزایش صفحات مشاهده شده در مدت زمان کوتاه‌تری است. به‌عبارت دیگر شما قادر خواهید بود صفحات بیشتری را با صرف زمان کمتری ببینید. اگر دوست دارید این روش وبگردی را تجربه کنید ‌باید به روش زیر عمل کنید:

۱ ـ مرورگر کروم را اجرا کرده و  افزونه‌ HoverReader را روی آن نصب کنید.

۲ ـ‌ پس از نصب افزونه‌ فوق روی مرورگر کروم، چنانچه نشانگر ماوس خود را روی هریک از لینک‌های موجود در صفحات وب قرار دهید، محتوای آن لینک به‌صورت یک پنجره برای شما به‌نمایش درخواهد آمد و م

ی‌توانید به مشاهده‌ آن بدون باز کردن لینک بپردازید.

توجه: نمایش محتوا با این افزونه به کمک فونت افزونه در اندازه‌ بزرگ صورت می‌گیرد و شما می‌توانید با ثابت نگهداشتن نشانگر ماوس روی لینک مورد نظر، با استفاده از تاچ‌پد ماوس، اسکرول ماوس یا کلیدهای جهت بالا و پایین، صفحه‌ محتوا را به بالا و پایین حرکت دهید.

همچنین هنگامی که نشانگر ماوس را از روی لینک بردارید، پنجره‌ به‌نمایش درآمده نیز به‌طور خودکار بسته می‌شود و با قرارگرفتن مجدد نشانگر ماوس روی هر لینک دیگری این پنجره با محتوای لینک مورد نظر مجددا به‌نمایش درمی‌آید. 

  • حسین حسینی
  • ۱
  • ۰

آی تی افزار : انتقال اطلاعات از یک اسمارت فون قدیمی به یک تلفن همراه جدید همیشه دغدغه‌های خاص خود را داشته است اما این انتقال از یک آی‌فون قدیمی به یک آی‌فون جدید چندان دشوار نیست. زیرا هر دو از یک سیستم عامل استفاده می‌کنند و کمپانی تولید کننده آن‌ها نیز یکسان است اما اگر بخواهیم از اندروید به iOS انتقال دهیم چطور؟

How To Migrate From Android To iOS www.itafzar.net 01 آموزش انتقال اطلاعات از دستگاه اندرویدی به آیفون

کمپانی‌های تولید کننده سال گذشته نرم افزار‌هایی را تولید کردند تا مشکل کاربران در خصوص انتقال اطلاعات از یک اسمارت فون به تلفن همراه دیگر آسان‌تر باشد و برنامه‌هایی نظیر HTC’s Transfer، Samsung’s Smart Switch وSony’s Xperia Transfer نتیجه این تلاش‌ها بودند که در این زمینه نیز خوب عمل کردند و کاربر با کمک آن‌ها می‌تواند تمامی اطلاعات را با سرعت مناسب به اسمارت فون جدید خود منتقل کند. اما باید اذعان کنیم که اغلب این برنامه‌ها برای انتقال اطلاعات بین دستگاه‌های اندرویدی و یا iOS به اندروید مناسب هستند و اگر شما یک آی‌فون ۶ خریده باشید به این سادگی‌ها نمی‌توانید اطلاعات خود را از گوشی اندرویدی‌تان به دستگاه جدید منتقل کنید.

اما این کار چندان هم غیرقابل حل نیست و ما در ادامه این مقاله تصمیم داریم تا شیوه انتقال مخاطبان، تقویم و ایمیل‌ها را از دستگاه اندرویدی به iOS در کنار شما یاد بگیریم، پس همراه ما باشید:

بقیه در ادامه مطلب

  • حسین حسینی
  • ۱
  • ۰

آی تی افزار :

هنگام نوشتن یه آموزش، از ابزارهای زیادی از فتوشاپ استفاده میشه و خیلی وقت ها نیاز هست که کاربرها (یعنی شما) کار با آن ابزار رو تا حدودی بلد باشند و توضیح دادن نحوه ی کار کردن با یک ابزار داخل همه ی مطلب ها به صورت جداگانه امکان پذیر نیست؛ به همین دلیل تصمیم گرفتیم توضیح مختصر مفیدی برای همه ابزارهای ضروری که همه باید بلد باشند.

هر آنچه باید درباره لایه background بدانیم
بعضی از کارهایی را که میشه به طور معمول روی لایه ها در فتوشاپ انجام داد ، نمیشه روی این لایه اعمال کرد که در اکثر مواقع سبب این میشه که شما سر در گم بشید . هر زمان که ما یک عکس رو در فتوشاپ باز میکنیم به صورت یک لایه background در میاد ، و به طبع از آنجایی که از لایه  Background بعنوان پس زمینه سند شناخته میشه، فتوشاپ اجازه انجام یک سری کارها را روی این لایه به ما نمی دهد.

مثلا نمیتونیم این لایه را به وسیله ی Move Tool حرکت بدیم یا نمیتوانیم قسمتی ازش رو حذف کنیم و به بالای لایه های دیگه انتقال بدیم . فتوشاپ به محض اینکه ما این کارها را میکنیم میگه :  به دلیل اینکه لایه قفل شده است، نمی توان درخواست شما را تکمیل کرد.

اما قسمت جالب ماجرا ، چگونه از شر این قفل لایه بک گراند خلاص شیم :خیلی خیلی راحت با دابل کلیک روی این لایه و زدن ok !

همچنین میتوانید نام لایه ، رنگ کناری آن ( کنار چشم ) و همچنین mode و opacity آن را به این شیوه تغییر بدید.

Tarfand Photoshop www.itafzar.net 01 ترفندها و ابزارهای ضروری فتوشاپ

ویژگی های ابزار زوم ( zoom tool )
این ابزار که برای بزرگ نمایی یا کوچک نمایی استفاده میشه ! یک سری ویژگی دارد که دانستن آن بهتر از ندانستن آن است ! شما باید یاد بگیرید که کلید های میانبر همیشه به شما در سریع و بی نقص کار کردن کمک به سزایی میکنند ؛خب اول از همه بگیم که کلید میانبر آن z هست ؛ همچنین میتونید برای zool in از کلید های ctrl همراه با (+) و همچنین برای zool out از کلید ctrl به علاوه ی (-) استفاده کنید .

اگر هم میخواید که سایز تصویرتون با قسمت بالا و پایین فتوشاپ مماس شود باید کلیک راست کنید و fit to screen را بزنید . و یک گزینه ی دیگر هم دارد به نام print size که میتونید سایز مناسب برای پیرینت را در اختیار داشته باشید و اما یک گزینه دیگر که مطمئنا تا حالا ندیده بودید : آن بالا scrubby zoom که وقتی فعال باشد اگه شما کلیک کنید و موس رو در همین حالت به عقب و جلو ببرید ، تصویر هم همانطور عقب ،جلو و بزرگ و کوچیک می شود اما وقتی این گزینه خاموشه شما میتوانید بگویید دقیقا روی این ناحیه که به صورت مربع یا مستطیل میکشیم زوم کن .


بقیه در ادامه مطلب

  • حسین حسینی
  • ۱
  • ۰

موبایل هوشمند جدید Blu:

آی تی افزار: در طول سال های اخیر برای سازندگان و توسعه دهندگان برندهای موبایل محبوب جهانی بسیار مهم بوده است که اسمارت فون های آن ها قادر به نگهداری شارژ به مدت طولانی تری باشد. خیلی از تاجران و بازاریاب ها مجبور به حمله چند موبایل یا چند باطری موبایل هستند اما به نظر می رسد Blu فکری برای این مشکل کرده است. با آی تی افزار در ادامه مطلب همراه باشید…

این شرکت در نمایشگاه CES 2015 از یک تلفن هوشمند اندرویدی به نام Studio Energy رونمایی کرد که دارای یک صفحه نمایش ۵ اینچی و باتری عظیم ۵۰۰۰ میلی آمپری است. تاکنون هیچ تلفن هوشمندی با این اندازه صفحه نمایش به باتری بیش از ۳۹۰۰ میلی آمپری مجهز نشده است.

blu products studio energy itafzar.net  تلفن هوشمند جدید Blu با قابلیت نگهداری شارژ 4 روزه معرفی شد

بنا به گزارشات منتشر شده با استفاده مداوم، این تلفن تا ۴ روز روشن می ماند و می تواند یک آخر هفته بدون اتصال به شارژر را برای شما به ارمغان بیاورد. قدرت این دستگاه توسط پردازنده MediaTek با قدرت ۱٫۳ گیگاهرتز و رم ۱ گیگابایتی تامین می شود کهدر نوع خود مطلوب به نظر نمی رسد.

از دیگر مشخصات آن می توان به صفحه نمایش ۷۲۰p، حافظه داخلی ۸ گیگابایتی، دوربین ۸ مگاپیکسلی پشتی و دوربین ۲ مگاپیکسلی جلویی اشاره کرد. قیمت Studio Energy حدود ۱۷۹ دلار است و قرار است که در اواخر ماه ژانویه روانه بازار شود که قطعا توجه طرفداران را به خود جلب خواهد کرد.

محصول دیگر این شرکت Vivo Air نام دارد که قیمت آن ۱۹۹ دلار است. اندازه صفحه نمایش آن ۴٫۸ اینچ ۷۲۰p Super AMOLED و ضخامت آن تنها ۰٫۲ اینچ یا ۵ میلی متر است.

دو تلفن دیگر این شرکت با نام های Life One و Life XL و اندازه صفحه نمایش به ترتیب ۵ و ۵٫۵ اینچی در حال ساخت هستند. هردوی این تلفن ها دارای پردازنده ۶۴ بیتی Snapdragon 410 هستند که توانایی اتصال به LTE را نیز دارند و قیمت آن ها به ترتیب ۱۷۹ و ۱۹۹ دلار است.

این محصولات به زودی روانه بازار خواهند شد. هرچند که شرکت سازندده آن ها یعنی بلو شرکت معروفی نیست اما با این باتری غول آسا که در Studio Energy تعبیه کرده است انتظار می رود که فروش خوبی را به ثبت برساند.

منبع: engadget

  • حسین حسینی
  • ۱
  • ۰

آی تی افزار : چراغ فلش ای که روی دوربین گوشی ما قرار گرفته است می تواند به عنوان یک سیستم اطلاع رسانی نیز مورد استفاده قرار بگیرد و زمانیکه گوشی شما زنگ می خورد و یا یک پیام به گوشی ارسال می شود این چراغ چند دفعه روشن و خاموش می شود. این قابلیت بیشتر زمانی کاربرد دارد که گوشی شما در حالت Silent قرار گرفته است و هیچ صدایی از آن شنیده نمی شود اما به هر حال بصورت پیشفرض این قابلیت بر روی گوشی غیرفعال است و شما در این آموزش یاد میگیرد که چگونه آن را فعال کنید.

این آموزش بر اساس سیستم عامل اندروید نسخه ۴٫۴٫۲ و بر روی گوشی های Galaxy سری S5 انجام شده است و ممکن است گام هایی که انجام می شود بر روی برخی از گوشی ها تا حدودی متفاوت باشد اما کلیات برای همه گوشی ها یکسان است ، اگر شما نتوانستید گزینه Flash را در تنظیمات گوشی خود پیدا کنید به انتهای همین آموزش مراجعه کنید و مراحل را دنبال کنید ، اگر حتی با آموزش انتهای مطلب نیز پیدا نکردید احتمالا گوشی شما این قابلیت را پشتیبانی نمی کند اما باز هم راهکار وجود دارد و شما می توانید از نرم افزارهای جانبی برای انجام اینکار استفاده کنید.

بقیه در ادامه مطلب


  • حسین حسینی
  • ۱
  • ۰

 

 

  • حسین حسینی
  • ۱
  • ۰

 

 

  • حسین حسینی
  • ۱
  • ۰

learn how to use iphone6 by itafzar.net  آموزش ترفندهای iOS و نحوه کار با iOS

آی تی افزار: امروز قصد داریم به کسانی که مدت ها است با اپل کار میکنند و هنوز یک سری ترفندهارا نمی دانند و یا کسانی که تازه دستگاه اپل با سیستم عامل iOS خود را خریده اند آموزش یک سری ترفند جالب را بدهیم.

این سیستم‌عامل ترفند و روش‌هایی تعبیه شده است که تجربه کاربری را آسان‌تر کند. البته خیلی از کاربران با داشتن آی‌دیوایس از این ترفند‌ها بی‌خبرند.

۱- تکان بده تا به عقب باز گردد

در هنگام تایپ متن یا ویرایش یک عکس در گوشی خود اشتباه کرده‌اید؟ نگران نباشید، تنها آی‌فون خود را یک تکان کوچک بدهید؛ بلافاصله آی‌او‌اس متوجه می‌شود و با نمایش منویی، از شما تایید بازگشت (Undo) را می‌خواهد.

۲- شارژ سریع‌تر

شارژ تمام کرده‌اید و می‌خواهید آی‌دیوایس‌تان سریع‌تر شارژ شود؟ کافی است آی‌دیوایس سیم‌کارت‌خور خود را به حالت پرواز (Airplane Mode) ببرید.

بقیه در ادامه مطلب



  • حسین حسینی
  • ۱
  • ۰

Apple iPhone 6 0 نحوه تشخیص آیفون 6 واقعی از طرح های تقلبی و کانسپت های بدردنخور

نحوه تشخیص آیفون ۶ واقعی از طرح های تقلبی و کانسپت های بدردنخور

آی تی افزار: به تازگی موج شدیدی از تصاویر و طرح های منتسب به آیفون ۶ به بیرون و دنیای مجازی درز کرده است که اکثریت آن ها طرح هایی غیر واقع گرایانه و کانسپت هایی دور از دنیای واقعی هستند. حال در این پست قصد داریم به شما آموزش دهیم تا از بین این همه کانسپت روی کدام ها بیشتر حساب کنید. در ادامه مطلب با ما همراه باشید…

طی تماسی با یک وبلاگ نویس فرانسوی به نام Steve Hemmerstoffer ایده جالی جهت درک تفاوتی بین طرح های واقعی تر و طرح های مشکل دار ارائه داد ، طبق این ایده شما قادر به فهمیدن این موضوع با نگاه به نحوه قرارگیری سنسورها و دوربین خواهید بود پس تصویری برای مثال در ادامه قرار داده ایم تا این تفاوت را بهتر درک کنید:


بقیه در ادامه مطلب


  • حسین حسینی
  • ۱
  • ۰

iPhone mini launching this year itafzar.net  عرضه آیفون مینی در سال آینده ؟!؟

معرفی آیفون مینی در ۲۰۱۵

آی تی افزار: در سال ۲۰۱۴ میلادی، شرکت اپل خبر از عرضه آیفون ۶ و ۶ پلاس را داد و مدتی پس از معرفی آن ها آیفون ۶ را در اندازه ۴٫۷ اینچی و آیفون ۶ پلاس را به عنوان یک فبلت بزرگ روانه بازار کرد. ورود آیفون ۶ پلاس به بازار برای اپل یک حرکت مثبت به حساب می آمد اما مشکلات خاص خود را به همراه داشت.

اگر به یاد داشته باشید، خبر از این شد که اپل آیفون جدیدی را با صفحه نمایش کوچک تر به نام آیفون مینی عرضه می کند که از لحاظ اندازه چیزی شبیه به آیفون ۵ و ۵ اس خواهد بود. گوشی هوشمندی که به راحتی در جیب شلوار شما جا می گیرد و هنوز هم برای چک کردن ایمیل، شبکه های اجتماعی و کارهای معمولی بسیار مناسب است.

اما خوب سوال اینجاست که آیا اپل کار درستی انجام می دهد؛ با وجود تلفن های هوشمند با صفحه نمایش های بزرگ هم چون آیفون ۶ و ۶ پلاس نسخه کوچک تر را بسازد و آن را روانه بازار کند؟

شایعات ادعا می کند که در واقع شرکت اپل مشغول به ساخت نسخه مینی پرچم دار فعلی است (آیفون ۶ مینی و یا آیفون ۶ اس مینی) و ده روز پیش زمزمه ها پیرامون این مهم شروع شدند.

با توجه به گزارشات اخیر، یک شرکت سرمایه گذار در ایالات متحده آمریکا به نام Zacks اعلام کرده است آیفون مینی در سال ۲۰۱۵ با قیمتی بسیار ارزان تر عرضه می شود.

در حال حاضر ارزان ترین محصول شرکت اپل آیفون ۵ سی است. حال واقعا انتظار می رود که اپل با عرضه مدل جدید پرچم دار خود، قیمت ارزانی برای آن در نظر گیرد. اما آیا این شرکت امکانات و ویژگی های مختلفی را برای قیمت پایین تر قربانی خواهد کرد؟

برخی معقتد اند که اپل باید ساخت و عرضه محصولات رده پایین را بیش تر کند؛ چرا که این گونه می تواند درصد بیش تری از بازار تلفن های هوشمند را از آن خود کند. به هر حال تلفن های با صفحات کوچک تر نیز مشتریان خود را پیدا خواهند کرد.

اپل به عنوان یک شرکت بزرگ باید سلایق تمامی کاربران را تامین کند و همچنین از لحاظ مالی هم خریدار می بایستی قدرت خرید آن ها را نیز داشته باشند. حال چیزی که انتظار می رود راه اندازی یک خط تولید گوشی هوشمند ۴ اینچی از سوی اپل است.

اپل داره چیکار میکنه ؟!؟ icon neutral عرضه آیفون مینی در سال آینده ؟!؟

منبع: phonearena

  • حسین حسینی
  • ۱
  • ۰

با برنامه StartW8 منوی استارت را به ویندوز ۸ و ۸٫۱ خود اضافه نمایید

اثللق1 با برنامه StartW8 منوی استارت را به ویندوز 8 و 8.1 خود اضافه نمایید

همانطور که میدانید در ویندوز ۸ ، رابط کاربری Metro جایگزین منوی Star شده است.شاید کار با رابط کاربری Metro برای برخی از کاربران ویندوز کمی مشکل باشد.اما در این مطلب قصد داریم برنامه رایگان و کم حجم StartW8 را به شما معرفی و آموزش دهیم تا بوسیله آن منوی سنتی Start را نیز به ویندوز ۸ خود اضافه نمایید.

 

  • مشخصات برنامه و دریافت:

عنوان برنامه: StartW8 1.2.44.0
نام فایل: startw8.exe
حجم فایل: ۱٫۲۰MB
سیستم مورد نیاز: ویندوز Windows8 / Windows8.1
نوع برنامه: رایگان

 

دانلود برنامه و آموزش کار در ادامه مطلب 

  • حسین حسینی