نرم افزار لاین ، استریم موسیقی آنلاین را راه اندازی کرد :: ترفند دان ...

ترفند دان ...

بهترین سایت ترفند ، آموزش و اخبار آی تی

ترفند دان ...

بهترین سایت ترفند ، آموزش و اخبار آی تی

AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان
آخرین نظرات
نویسندگان
AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان
  • ۱
  • ۰

اپلیکیشن چت LINE که هم اکنون پرطرفدارترین برنامه ارتباطی در ژاپن و سایر کشورهای دنیاست، اخیرا سرویس استریم موزیک خود را در ژاپن راه اندازی کرده است. Line Music در حال حاضر میزبان بیش از ۱٫۵ میلیون آهنگ از ناشران مطرحی همچون سونی، یونیورسال و سرویس بومی اَوکس می باشد و در ضمن دو ماه اول بهره گیری از آن به صورت رایگان می باشد.
کاربران ژاپنی برای دسترسی نامحدود، به این سرویس باید مبلغ ۱۰۰۰ ین (معادل ۸ دلار) یا ۵۰۰ ین (۴ دلار) را برای ۲۰ ساعت استریم موزیک پرداخت نمایند. لاین تصمیم دارد که تا سال آتی، آرشیو موزیک خود را به ۳۰ میلیون آهنگ ارتقا بدهد.
بر خلاف اپلیکیشن لاین، Line Music دارای طراحی تخت و مینیمالی می باشد و در آن خبری از خرس و خرگوش های کارتونی نمی باشد. هر چند در اپلیکیشن جدید می توانید آهنگ های مورد علاقه خود را به راحتی در مکالمات لاین به اشتراک بگذارید و با استفاده از استیکرهای مخصوص، احساس خود را در رابطه با باند محبوب خود بیان کنید.

linemusic www.itafzar.net 01 نرم افزار لاین ، استریم موسیقی آنلاین را راه اندازی کرد

لازم به ذکر است که ژاپن تا قبل از Line Music، از لحاظ سرویس های استریم موزیک وضعیت چندان مناسبی نداشته است. اسپاتیفای، پاندورا،Rdio و دیگر سرویس های غربی همچنان به بازار این کشور راه پیدا نکرده اند و بسته شدن سرویس Sony Music Unlimited هم یکی از معدود گزینه هایی که وجود داشت را از دسترس مردم ژاپن خارج نموده بود.
طبق آمار اخیر رویترز درآمد حاصل از سرویس های استریمینگ موبایل در ژاپن در سال ۲۰۱۴، به رقمی در حدود ۵ میلیون ین (۴۰,۶۶۰ دلار) ارتقا یافته است. Awa (مربوط به شرکت Avex) هم سرویس موزیک جدید دیگری می باشد که ماه پیش در ژاپن در اختیار مردم قرار گرفت.
Apple Music رقیب قدرتمندی برای لاین موزیک به حساب می آید که البته تاریخ ارائه آن برای ژاپن همچنان معین نشده است. اپل اعلام کرده که سرویس موزیک خود را در بیش از ۱۰۰ کشور (از جمله ژاپن) ارائه می کند ولی هنوز با مراجعه به وبسایت ژاپنی این شرکت عبارت “coming soon” را شاهد هستیم.
خوب است بدانید که لاین بیشترین سود خود را از پرداخت های درون برنامه ای بازی ها و فروش استیکرهایش بدست می آورد و به تازگی با راه اندازی سرویس Line Taxi رقیب Uber، سرویس پرداخت الکترونیکی Line Pay و سرویس سفارش غذای Line Wow برای گسترش مجموعه اپلیکیشن های خود کوشش می نماید.

  • ۹۴/۰۳/۲۳
  • حسین حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی