مشخصات گوشی Oppo R7 :: ترفند دان ...

ترفند دان ...

بهترین سایت ترفند ، آموزش و اخبار آی تی

ترفند دان ...

بهترین سایت ترفند ، آموزش و اخبار آی تی

AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان
آخرین نظرات
نویسندگان
AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان
  • ۱
  • ۰

مشخصات گوشی Oppo R7

گوشی Oppo R7 سرانجام قرار است در تاریخ ۲۰ May به طور رسمی رونمایی شود. هرچه قدر به تاریخ مذبور نزدیک می‌شویم، شرکت چینی اطلاعات بیشتری در باره گوشی منتشر می‌کند. در این مقاله درباره مشخصات دوربین این گوشی بحث خواهیم کرد.

این گوشی دارای یک دوربین ۱۳ MP با سنسور ISOCELL و لنزهای ساخت شرکت Schneider- Kreuznach خواهد بود. تکنولوژی شرکت ISOCELL، که در برخی از پرچم داران شرکت سامسونگ استفاده شده است، گفته می‌شود که تداخل بین پیکسلی را کاهش، دریافت نور از محیط را افزایش و همچنین رنج دینامیکی را بهبود می‌بخشد.

Oppo R7 mobile www.itafzar.net 01 مشخصات گوشی Oppo R7

علاوه بر موارد گفته شده، دوربین گوشی با سیستم تشخیص فاز و فوکوس خودکار همراه خواهد بود. چیزی که بیشتر در دوربین‌ها دیجیتالی رده بالا دیده شده بود. این تکنولوژی قسمتی از Flash Shot می‌باشد. این تکنولوژی به بهینه کردن سیستم ضد لرزش کمک خواهد کرد. عملکرد الگوریتم ضد لرزش به این گونه است که شما هنگامی که عکسی می‌گیرید، در واقع گوشی شما چندین بار عکس گرفته و از بین آن‌ها تصویری که وضوح بهتری دارد، به عنوان تصویر انتخابی برای شما نشان داده می‌شود. همچنین سیستم فوکوس خودکار در زمان ۰٫۱s این عمل را انجام می‌دهد. Oppo اعلام کرده این گوشی ۳۰% سرعت بالاتری نسبت به سایر رقبا در زمان استارت دوربین گوشی خواهد داشت.

پردازنده تصویر قرار گرفته در گوشی توانایی پردازش تصاویر با اندازه ۵۰MP خواهد داشت، البته اگر به هر دلیلی نیاز به استفاده از آن داشته باشید. دوربین جلویی نیز با تصاویر ۸MP ای خود برای کسانی که علاقه به ضبط تصاویر سلفی دارند، بسیار مناسب خواهد بود.

مطلب آخر این که خود شرکت Oppo معتقد است که گوشی جدیدش به همراه ویژگی‌های خاص و جدیدی عرضه خواهد شد که بر روی کاغذ به ضبط تصاویر با کیفیت می‌انجامد. حال باید منتظر بود و دید که آیا موارد گفته شده به حقیقت خواهد پیوست یا نه؟

Oppo R7 mobile www.itafzar.net 03 مشخصات گوشی Oppo R7

  • ۹۴/۰۲/۲۹
  • حسین حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی