هواوی و سیستم عامل kirin :: ترفند دان ...

ترفند دان ...

بهترین سایت ترفند ، آموزش و اخبار آی تی

ترفند دان ...

بهترین سایت ترفند ، آموزش و اخبار آی تی

AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان
آخرین نظرات
نویسندگان
AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان
  • ۱
  • ۰

هواوی و سیستم عامل kirin

Huawei Kirin Mobile OS www.itafzar.net 01 هواوی و سیستم عامل kirin

آی تی افزار : طبق گزارشی که همین امروز از چین منتشر شده است، احتمال دارد که هواوی در میانه راه برای ساخت سیستم عامل ویژه خودش یعنی Kirin OS باشد. سیستم عاملی که وابستگی به اندروید را کمتر خواهد کرد. بحث این سیستم عامل زمانی مطرح شد که هواوی هوای حضور در غرب و آمریکا را کرد.

در ضمن شایعات چنین می‌گویند که این شرکت قرار است یکی از دو نکسوس احتمالی را بسازد. شرکت دوم ژوئن و طی رویداد رسانه‌ای که در شهر نیویورک برگزار خواهد کرد، هندست یا هندست‌هایی را برای بازار آمریکا معرفی خواهد کرد.

در حال حاضر این شرکت چینی از چیپ‌های Kirin در محصولاتش استفاده می‌کند و گزارش‌ها می‌گویند که سه سال است مشغول کار بر روی سیستم عامل شخصی‌اش نیز است.

در رابطه با نکسوس بعدی هم شایعات می‌گویند که این هندست طراحی شبیه به میت ۸ هواوی خواهد داشت و پاییز رونمایی خواهد شد.

این هندست یک بالارده ۵.۷ اینچی با بدنه فلزی و شیشه‌ای خواهد بود و رزولوشن صفحه نمایشش QHD در نظر گرفته شده است. اولین حرف‌ها از این هندست به تجهیز آن به اسنپدراگون ۸۱۰ اشاره داشت، ولی به دلیل مشکلات بیش از حد داغ شدن، هواوی منتظر است که ببیند آیا تا آن زمان می‌تواند از چیپ‌های جدیدتر کوالکام استفاده کند یا باید چیپست Kirin خودش را انتخاب کند.

در گزارش متفاوتی گفته شده که نکسوس آینده مجهز به پردازنده هشت هسته‌ای و ۶۴ بیتی Kirin 930 خواهد شد. این پردازنده متشکل از چهار هسته Cortex-A57 و چهار هسته Cortex-A53 خواهد بود.  اما این گزارش با خبر آمدن دو نسخه جدید Kirin 940 SoC و Kirin 950 SoC  در سه ماهه سوم و چهارم سال جاری رد شد. چیپ‌های جدید از رم LPDDR4  پشتیبانی کرده و متشکل از چهار هسته Cortex-A72  هستند. نسخه ۹۴۰ با رابط گرافیکی Mali T-860 خواهد آمد و برای ۹۵۰، Mali T-880  انتخاب خواهد شد.

  • ۹۴/۰۲/۲۹
  • حسین حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی