ویندوز ۱۰ بر روی مک بوک جدید :: ترفند دان ...

ترفند دان ...

بهترین سایت ترفند ، آموزش و اخبار آی تی

ترفند دان ...

بهترین سایت ترفند ، آموزش و اخبار آی تی

AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان
آخرین نظرات
نویسندگان
AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان
  • ۱
  • ۰

ویندوز ۱۰ بر روی مک بوک جدید از مک او اس سریع تر اجرا می شود.

آی تی افزار : مک بوک جدید را دوست دارید؟ بدون شک طراحی چنین دستگاهی با روح هر فرد بازی خواهد کرد اما طرفدار مک او اس نیستید؟ بسیار خب پس خوشحال باشید زیرا این طور که به نظر میرسد مک بوک جدید برای ویندوز نیز به خوبی طراحی شد است و حتی شاهد عملکردی روان تر خواهیم بود! در ادامه همراه باشید.

Alex King، دانشجو مهندسی کامپیوتر در دانشگاه Tufts تقریبا یک ماهی را با مک بوک جدید ۱۲ اینچی سر کرده است و تا کنون نیز جزیئات خوبی را از نحوه عملکرد دستگاه در وبلاگ خودش منتشر کرده است. الکس ویندوز ۱۰ را از طریق بوت کمپ که قابلیتی تعبیه شده توسط خود اپل در دستگاه های مک بوک برای نصب ویندوز است، نصب کرد. زمانی که شما از این طریق ویندوز را نصب کنید و یا به صورت کلی توسط یک مجازی ساز، سیستم عاملی را نصب کنید تقریبا عملکرد نهایی که میتوانست بر روی یک سیستم از اول داشته باشد، ندارد برای همین نیز الکس با خود گفته به احتمال زیاد این کنجکاوی باعث هدر دادن وقتش خواهد شد. در هر صورت بالاخره ویندوز ۱۰ نصب کرد و در عین سختی برای نصب درایور ها، این کار کامل انجام شد. تا اینجا جای سوالی ندارد اما الکس کاملا شگفت انگیز شده بود. در وبلاگ خود اینگونه نوشت:

سریع است. سیستم کاملا روان است. رندر های انجام شده در ۶۰ فریم برثانیه کامل انجام خواهد شد حتی بعد از مدت کار نیز افت نخواهد داشت. عملکرد دستگاه بهتر از OS X است. اپل باید برای خود یک فکری کند و نیاز دارد انیمیشن های اجرا شده را از این یاد بگیرد. حتی من Transparency (شفافیت) را در OS X لغو کردم اما باز هم Mission Control روان اجرا نمیشود. در ویندوز ۱۰ حتی بعد از اضافه کردن Aero Glass transparency باز هم همه چیز روان بود. این حیرت آور است. اکنون لذت مک بوک جدید ۱۲ اینچی من بیشتر شده است.

macbook pro windows 10 www.itafzar.net 02 ویندوز ۱۰ بر روی مک بوک جدید

  • ۹۴/۰۲/۲۹
  • حسین حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی